Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu

zobrazit info o knize
Nakladatelství KEY Publishing
Vydáno   12/2011
ISBN 978-80-7418-130-6
Vydání 1.
Počet stran 88
Vazba lepená brožura
Doporučená cena 160 Kč

O knize

Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat nadnárodním obchodním řetězcům. Jedna z dalších kapitol se věnuje specifikům malých a středních podniků včetně zpracování metodiky a modelu hodnocení jejich úspěšnosti. V následující části je rozebráno postavení nezávislých nákupních aliancí na českém trhu, provedena predikce pro některé z nich a navržen model strategické aliance. V poslední kapitole je problematika strategických aliancí aplikována do oblasti cestovního ruchu na principech destinačního managementu.

Doporučení:
Share