30 vteřin

zobrazit info o knize
Nakladatelství Nakladatelství Lidové noviny
Vydáno   12/2010
ISBN 978-80-7422-061-6
Vydání 1.
Počet stran 200
Vazba brožovaná
Doporučená cena 189 Kč

O knize

Délka reklamního spotu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je koupat se ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce v reklamním průmyslu.

Doporučení:
Share