Děti a reklama

zobrazit info o knize
Nakladatelství Nakladatelství Bor
Vydáno   10/2010
ISBN 978-80-86807-44-7
Vydání 1.
Počet stran 108
Vazba lepená brožura
Formát 148x210
Edice Jazyky a texty
Doporučená cena 110 Kč

O knize

Reklama představuje jeden z nejagresivnějších diskurzů současnosti. Všichni jsme jí obklopováni a ovlivňováni. I děti. Nebo především děti? Tato studie přináší základní poučení o reklamním diskurzu a dále zkoumá, jak jsou právě dětští příjemci vyzbrojeni vůči reklamnímu působení. Zároveň hledá odpovědi na následující otázky: Jsou děti ve věku povinné školní docházky tzv. mediálně gramotné? Dokážou identifikovat reklamu, porozumět reklamnímu textu, dešifrovat reklamní strategie? Chápou účel reklamy? Jak se jejich schopnosti vnímat kriticky mediální diskurs vyvíjí a na čem závisí?

Doporučení:
Share