Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V.

Education of Pupils with Special Educational Needs V.

zobrazit info o knize
Nakladatelství Masarykova univerzita
Vydáno   1/2012
ISBN 978-80-210-5709-8
Vydání 1.
Počet stran 299
Vazba lepená brožura
Formát 158x225

O knize

V odborné knize je prezentován výzkum výzkumných týmů výzkumného záměru za pátý rok jejich činnosti. Jsou zpracovány obecné otázky sociálních determinant inkluzivního vzdělávání se zaměřením na možnost měření výsledků inkluzivních aktivit prostřednictvím konceptu participace a na pojetí resilience v dětském věku a její význam pro ranou podporu. Výzkumná šetření byla orientovaná na inkluzi na 1. stupni základních škol, integraci žáků s lehkým mentálním postižením do školy hlavního vzdělávacího proudu, na intervenci žáků s poruchami chování a výskyt závislostního chování u mládeže s tělesným postižením. Dalšími tématy výzkumu byla: perspektiva žáků s odlišným mateřským jazykem, hodnocení žáků se specifickými poruchami učení v předmětu cizí jazyk a téma přechod škola – povolání.

Doporučení:
Share