Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

zobrazit info o knize
Nakladatelství KEY Publishing
Vydáno   7/2011
ISBN 978-80-7418-111-5
Vydání 1.
Počet stran 70
Vazba lepená brožura
Doporučená cena 140 Kč

O knize

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice byl v televizním vysílání legalizován až v polovině roku 2010, po změně zákona o rozhlasovém a televizním vysílání provedené zákonem č. 132/2010 Sb., zahrnujícím umístění produktu. V daném případě se jedná o již existující fenomén užívaný většinou provozovatelů audiovizuálního vysílání, ale do účinnosti uvedeného zákona dosud nelegalizovaný. V publikaci jsou rozebrány základní aspekty product placementu jak z hlediska jeho zákonného rámce, tak i z hlediska dopadu na veřejnost představovanou uživateli audiovizuálního vysílání včetně internetového vysílání.

Doporučení:
Share