Nakladatel: BizBooks

Související články

Čtěte rychleji, učte se lépe, dokažte víc

rychle_cteni_1

Představte si čas, který byste mohli ušetřit, a všechny ty úžasné nové informace, které byste mohli obsáhnout, kdybyste byli schopni číst rychleji…

Patříte k hodným holkám?

Obálka knihy

Možná jste jednou z žen, které usilovně pracují, ale na něž jejich šéfové při povyšování neustále zapomínají. Přidáno jste nedostaly ani nepamatujete, i když vaši práci neustále někdo chválí. Chtěli byste to změnit?

Chytré středy: Marcus Buckingham, Curt Coffman – Nejprve porušte pravidla

_vyrn_670nejprve-poruste-pravidla-co-delaji-nejlepsi-svetovi-manazeri-jinak

Přečtěte si ukázku z knihy pro manažery Nejprve porušte pravidla. Dozvíte se, proč talentovaní zaměstnanci potřebují skvělé manažery, jak špičkoví manažeři nacházejí, motivují a dokážou udržet talentované zaměstnance. Kniha nabízí manažerům na všech úrovních praktické tipy pro zvýšení výkonu a kariérní posun.

Ekonomie není nuda

kovandaobrazek

Proč dostávají hezcí lidé nižší úroky na půjčce? Proč hraje v barech hlasitá hudba? Na tyto i další otázky odpovídá s pomocí ekonomů ve své knize Lukáš Kovanda.

Chytré středy: John Medina – Pravidla mozku

pravidla mozku

Přečtěte si ukázku z knihy molekulárního biologa Johna Mediny. Uvádí dvanáct pravidel fungování mozku, které vyplynuly z vědeckého výzkumu, a radí, jak je uplatnit v praxi. Dozvíte se, jak stres ovlivňuje naši schopnost učit se, nebo proč jsou vzpomínky nestálé.

Chytré středy: Proč je vzduch zadarmo a panenství drahé…

1121909_sisters_2

Proč jsou obézní dívky svolnější k rizikovému sexu než jejich atraktivnější vrstevnice? Proč fyzicky atraktivní lidé dostávají půjčku na nižší úrok než ti méně vzhlední? Proč se metrosexualita finančně vyplácí a proč se modroocí muži ze severu Evropy v baru zpijí spíše než Španěl či Ital? I na tyto otázky dnes hledají odpovědi ekonomové – a kniha Proč je vzduch zadarmo a panenství drahé je plná odpovědí.Přečtěte si ukázku…

Jak zaujmout generaci Y, aby věřila, že jste cool a hot?

Z obálky knihy

Tichá generace, generace babyboomu, generace X, Y i Z mají svá specifika. Její příslušníci vyrůstali v různých podmínkách, s jinými technologiemi, médii i jinými reklamními slogany. Jak upoutat pozornost dospívajících generace Y? Současní marketingoví pracovníci musí hledat jiné nástroje, než jaké používali jejich předchůdci. Jak na to, napovídá právě vydaná kniha.

Podle někoho geniální příručka, podle mě ztráta času

Obálka knihy

Tato kniha může podle názoru vydavatele nahradit desítky jiných publikací z oblasti rozvoje osobnosti, soft skills nebo manažerské literatury. Na internetu je řada pochvalných recenzí. Já s nimi však nesouhlasím. Podle mě je to ztráta času. Neposuzuji autorovy metody, o těch nevím nic, protože jsem četla jen tuto jeho knihu, a v ní prostě téměř nic nebylo.

Nenechte si ujít v týdnu od 23. do 29. ledna 2012

Nenechte si ujít

Tento týden je velice pestrý na nabídku autogramiád, besed, autorských čtení a křtů nových titulů. A můžu vás ujistit, že se nebudeme pohybovat jen po našich velkoměstech.

Fúze Albatros Media a. s. s dceřinnými společnostmi

Logo AM

K Novému roku došlo k fúzi mateřské společnosti Albatros Media a. s. se společnostmi Computer Press, a.s. a R+H, spol. s r.o. Završila se tak integrace obou společností do Albatros Media a. s. zahájená již v roce 2010 po akvizici těchto společností. Společnost R+H, spol. s r.o. provozovala nakladatelství Motto, Computer Press, a. s. bylo významným nakladatelstvím odborné literatury.