Okouzlení

Umění proměny srdcí, myšlení a jednání

zobrazit info o knize
Nakladatelství Pragma
Vydáno   10/2011
ISBN 978-80-7349-290-8
Vydání 1.
Počet stran 224
Vazba pevná s přebalem
Formát 130x205
Doporučená cena 240 Kč

O knize

Okouzlit zákazníky je pro podnikatele to nejdůležitější, a Guy přesně popisuje, jak toho dosáhnout. Ukazuje, jak okouzlení může způsobit, že se ve chvílích, kdy jsou nepostižitelné věci víc, než neotřesitelná fakta, důležitá rozhodnutí stočí vaším směrem. Pomůže vám překonat hluboce zažité zvyky ostatních lidí a odolat ne vždy správné „moudrosti davu“. Jádro Kawasakiho dvanácti lekcí, obsažených v této knize, pochází z dob jeho práce v jedné z nejvíce okouzlujících společností vůbec, Apple, a zrovna tak z několika desítek let jeho zkušeností jakožto podnikatele a investora. Na světě je jen pár lidí, kteří by vám k okouzlování lidí mohli říci víc, než on.

Doporučení:
Share