Takový normální den…

Opatrilova_Takovy normalni den
09:01 Henrik píše: Prosím, klidně mi na balíček namalujte žirafu.

09:05 Elizabeth vztekle volá, že má u nás zrušenou objednávku a my jí ještě nevrátili peníze. Vzteká se také proto, že jí nikdo telefon nebral a nikdo jí neodpověděl na její e-mail. Ten odeslala ve 22:30 včera v noci. Naše pracovní doba je od 09:00 do 17:00. Když se jí to snažím vysvětlit, neslyší mě, vytrvale opakuje, že neslyší, protože má naslouchátko… Toužím se dozvědět, proč si přesto myslela, že zavolat je ta lepší volba.

10:24 Už popáté vysvětluju do telefonu Alimu, že nelze do už odeslané objednávky přidat dárkové balení.
Proč?
Je už odeslaná.
Proč to nejde?
Je odeslaná.
A určitě by to nešlo?
Ne.
Proč?
Je už odeslaná.
Proč? Určitě by to šlo, kdybych moc chtěla, ne? Určitě se mi akorát nechce, a on je přitom věrný zákazník.

11:11 Peter chce vědět, proč odepisuju se zpožděním i několika hodin, proč neodepisuju na jeho e-mail okamžitě, když on může odepsat hned?

12:00 Sarah nebyla během předávání balíčku poštou doma. Neotevřela proto poště dveře. Nebrala ani telefon. Přeje si vrátit peníze za dopravu.

13:03 Khaled mi posílá svoji neschopenku. Takže vím, že má ischias… Ale kromě diagnózy nevím, kdo je Khaled ani proč mi posílá neschopenku.

14:30 Po několika telefonátech a asi pěti e-mailech se mi konečně – vítězoslavně – podaří vyřešit problém Elizabeth, která volala ráno jako první. Za zrušenou objednávku jsme jí vskutku nevrátili peníze. Objednávala totiž v úplně jiném obchodě.

15:15 Řeším paradox Schrödingerovy kočky. Elin se mě ptá, jestli jí přišel ten produkt, který si objednala. Balíček ještě neotevřela. V objednávce stojí jméno produktu, který si objednala, ale ona přesto neví. Co se opravdu v tom balíčku skrývá?

16:40 Ulf píše, že chce kompenzaci za produkt, který nebyl na skladě, a proto ho neobdržel. Peníze za nedostupný produkt dostal zpátky, ale požaduje kompenzaci. Nabízím mu voucher na nákup v situaci přiměřené hodnotě, Ulf nesouhlasí, rád by, abychom mu na naše náklady a zadarmo poslali nějaký jiný produkt podobný tomu, který už nebyl na skladě. Moc se snažím rozumět jeho logice, ale možná už je moc pozdě večer…

16:59 Lucia volá (pracovní doba 09:00–17:00). Nedostala produkt, který si objednala. V objednávce je ten produkt, který dostala. Objednala si ten produkt, jež dostala. Ale nebyl to ten, který chtěla. Nevěří mi. Ona by si NIKDY špatný produkt neobjednala. Prosím ji proto, aby mi radši odeslala detailní fotky produktu. Chce počkat na lince, dokud se na její fotky nepodívám…

* * *

03:03 v noci. Zvedám ve snu telefony a odpovídám na e-maily. Snažím se Khaledovi s ischiasem vysvětlit, proč nedostal v balíčku kočku s naslouchátkem v dárkovém balení.


Veronika Opatřilová

Veronika OpatrilovaMiluje pečení sušenek a vůni kardamomu, chodí denně do lesa a má jednu kočku, i když by jich rozhodně chtěla víc. Škola ji nikdy nebavila, ale bavily ji jazyky, proto pracuje jako překladatelka ze švédštiny. Píše skoro pořád, občas na blog Sverige.cz o Švédsku, občas povídky a hodně romány. Myslí si, že nejlepším místem pro život je ostrov, jakýkoli, protože kamkoli se člověk podívá, všude uvidí moře.

Její románová prvotina Ostrov žije vyšla v lednu 2021 a nedávno vydala autorka novou knihu Počkej na moře.

Doporučení:
Share

Související knihy

zobrazit info o knizePočkej na moře

Opatřilová Veronika

Prostor, 2022

zobrazit info o knizeOstrov žije

Opatřilová, Veronika

Pointa, 2021

Napsat komentář