Osvojte si nové duševní dovednosti

Osvojte-si-nove-dusevni-dovednosti
Nikdy není pozdě na to, začít s vlastním rozvojem a sebepoznáním. Dnešní příručky nám poradí, jak docílit, abychom se cítili lépe, dbali více sami o sebe, i to, jakým způsobem zlepšit svoji kariéru. A tím zdaleka nekončíme…

V dnešní uspěchané době se nezřídka stává, že se dostaneme do stresové situace, a někdy prožíváme stres i po delší časové období, což může zanechat své následky. K tomu, abychom těmto stavům předcházeli a naučili se cítit lépe, nám může pomoci moudrost našich prababiček.

Psychoterapie našich prababiček

V dnešní době jsou v oblibě knížky zaměřené na to, jak se cítit lépe. Současně se zajímáme, jak žili naši předkové. Tato kniha se snaží spojit moderní psychohygienu a další oblasti psychologie s tím, co měla autorka příležitost naučit se od starých lidí.
První část je zaměřena na práci s tělem a na to, jak využít působení našeho okolí na nás. Druhá se věnuje různým způsobům sebepoznání, jež byly ke zlepšování vlastního života používány v minulosti a které lidé využívají i dnes. Třetí část popisuje účinné zacházení s vlastními myšlenkami. Ve čtvrté se ukazuje, jak lze tuto knížku prakticky využívat k další práci na sobě, abychom měli pohodovější život.
Při práci s lidmi trpícími neurotickými obtížemi a některými druhy deprese si autorka ověřila, že často mohou výrazně pomoci i zdánlivě drobné změny. Potkala také spoustu lidí, kteří nikdy nebyli v psychologické ambulanci – a přitom s velkým úsilím hledají cestu k větší pohodě. Pro ně všechny je určena její kniha, jež se snaží racionálně popsat různé tradiční postupy a úkony a nalézt jejich využití v dnešním životě.

Autorka: Lenka Šnajdrová

Počet stran: 184
Vazba: brožovaná
Formát: 130×200 mm
ISBN: 978-80-262-1329-1
Doporučená cena: 265 Kč

 

Knihu Psychoterapie našich prababiček vydalo nakladatelství Portál.

Ukázka z knihy

Ne všichni staří lidé dokážou pomoci právě vám a s vašimi potížemi – ale někteří vás mohou provázet už proto, že kdysi prošli něčím podobným. Někteří z nich mají dost času a trpělivosti naslouchat vám a podporovat vás při hledání vaší vlastní cesty. Nebo vás prostě jen postrčí dál ve vašem hledání.
I mezi ostatními lidmi ve svém okolí můžete najít někoho, kdo vám pomůže při hledání toho, co právě v dané době potřebujete. Ať už bude starší, stejně starý jako vy, nebo třeba i mladší. Někdy to může být člověk s formální autoritou, třeba učitel, kněz, lékař. Ale vždy je podmínkou, aby byl autoritou i sám o sobě, bez jakékoli moci dané jen jeho úřadem. Těžko vám ke změně pomůže člověk, jehož nerespektujete. Nemusí umět všechno, ale je potřeba, abyste si ho vážili. Pokud jste přesvědčeni, že vám nesahá ani po kotníky, jen těžko budete schopni pomoc ve vašem rozvoji přijmout právě od něho. (str. 39, 40)

Prohlédněte si také další stránky ukázky.

O autorce

Mgr. Lenka Šnajdrová vystudovala jednooborovou psychologii na FF MU v Brně. Poté pracovala jako klinická psycholožka a psychoterapeutka v nemocničních ambulancích. Absolvovala psychoterapeutický výcvik v analytické psychologii. V současné době je na rodičovské dovolené.

Zdroj informací: Portál

————————————————

Být obchodníkem na trhu přesyceném hromadou zboží a služeb není zrovna jednoduché. Na to, abychom v takovém odvětví uspěli, už tradiční techniky nestačí. Jak to tedy provést? Rovných 48 nástrojů k vyniknutí nabízí následující publikace.

Jak myslí úspěšní obchodníci

Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodáváme software, reklamu nebo poskytujeme konzultační služby, všude narazíme na spoustu „vyzkoušených“ a „ověřených“ technik, které nám našeptávají, co říkat, kde to říkat a jak to říkat. Prodejní profese se v posledních letech mění k nepoznání. I zkušení obchodníci dnes prodávají na přeplněných trzích jen s obtížemi. Zákazníci jim možná pro jednou ještě telefon vezmou či odpoví na emailovou nabídku, ale podruhé už nemusí uspět. Na takovémto trhu tradiční techniky už zkrátka nezabírají. Co ale děláme špatně? Nebo, což je zásadnější, bychom měli dělat dobře? Existuje nějaké tajemství, které odděluje rychle se ztenčující skupinu úspěšných prodejců od těch ostatních? Ano, existuje. A tato kniha zkušené prodejní expertky Helen Kensett toto tajemství odhaluje. Nabízí 48 nástrojů – či triků, chcete-li – spočívajících ve třech jedinečných mentálních dovednostech, z nichž je tvořen celek umění prodat. Jde o schopnost Vidět, Myslet a Zlepšovat se, jejímž cílem je využívat psychologických nástrojů a neurovědeckých poznatků k posílení empatie a ještě vyššímu zaměření na zákazníka. Abychom dokázali efektivně prodávat, musíme si tyto tři schopnosti, rozvedené do oněch zmíněných 48 nástrojů, osvojit a být v nich dokonalí.

48 nástrojů, se kterými na přeplněném trhu rozhodně vyniknete
Autorka: Helen Kensett
Přeložil: Michal Čakrt

Počet stran: 272
Vazba: brožovaná
Formát: 145×205 mm
ISBN: 978-80-726-1536-0
Doporučená cena: 369 Kč

 

Knihu Jak myslí úspěšní obchodníci vydalo nakladatelství Management Press.

Ukázka z knihy

Ukazka-z-knihy-Jak-mysli-uspesni-obchodnici

Stáhněte si celou ukázku.

O autorce

Helen Kensettová provozuje poradenskou firmu Convince Consultancy, která pomáhá firmám vytvářet podmanivé prodejní a marketingové kampaně. V poslední době stále více uplatňuje své zkušenosti s prodejem a živý zájem o psychologii k tvorbě osobně zaměřených zážitků pro potenciální kupující. Prostřednictvím své značky Sales Mind obohacuje domácí i mezinárodní prodejní týmy o dovednosti i způsob myšlení, který jim umožní prodávat více a častěji.

Zdroj informací: Albatros Media

————————————————

Mnoho z nás si ani neuvědomuje, kolik věcí v otázce sebe sama přehlíží a jak zřídka na sebe myslí. Přitom stačí jen málo, například deník, s jehož pomocí si můžeme sami připomenout své nejšťastnější chvíle života, oblíbené skladby, cíle a sny a mnoho dalších věcí.

Inspirativní deník

V tomto deníku najdete důvod, proč si každý týden v roce udělat čas na zamyšlení a oživit jej tím, že nahlédnete do svého nitra a odhalíte svou vnitřní moudrost a sebevědomí.
Krásně ilustrovaný, daty neoznačený deník vám na týdenních listech umožní lepší sebevyjádření a osobní rozvoj. Každá z částí na jednotlivá roční období má 13 seznamů se spoustou místa, kam si můžete psát své vlastní poznámky, výzvy, rozhodnutí a postupně tak uskutečnit své sny. S deníkem můžete začít pracovat od začátku, od prvního seznamu, nebo přeskočit do aktuálního ročního období.
Tato kniha je vaše, tak si ji přizpůsobte. Prolistujte stránky, vyvolejte si pocity z každého ročního období a užijte si sebeobjevování. Na listech tohoto deníku budete přesně vědět, jak na tom s plněním svých cílů jste, lépe se poznáte a budete si více uvědomovat svůj život. Je jedno, kdy s deníkem začnete, ale po 52 týdnech uvidíte výsledky.

52 seznamů k sebepoznání
Autorka: Moorea Sealová
Přeložila: Lenka Zahrádková

Počet stran: 144
Vazba: brožovaná
Formát: 140×215 mm
ISBN: 978-80-271-0754-4
Doporučená cena: 239 Kč

Knihu Inspirativní deník vydalo nakladatelství Grada.

Ukázka z knihy

Ukazka-z-knihy-Inspirativni-denik Ukazka-z-knihy-Inspirativni-denik-2

Prolistujte si i několik dalších stránek.

————————————————

Populární knižní série Slepičí polévka pro duši je známá čtenářům téměř po celém světě. I její další svazek přináší velikou porci nových motivačních a inspirativních příběhů. Tentokrát jim však dominuje téma lásky – ve všech jejích podobách.

Slepičí polévka pro duši – Opravdová láska

Všichni máme rádi příběhy o lásce. O prvním setkání, zamilovanosti, žádosti o ruku, o manželství a druhé šanci… o loučení. Některé vás pobaví, jiné dojmou k slzám. Všechny však zahřejí u srdce a možná i povzbudí ty, co jsou nyní vlivem životních okolností sami. Nikdy není pozdě na to, začít hledat opravdovou lásku, nebo jen více otevřít srdce té, kterou jste již našli. Příběhy ve Slepičí polévce jsou toho důkazem.
Slepičí polévky se staly knižním fenoménem. Vycházejí ve více než čtyřiceti jazykových verzích. Přinášejí motivaci a inspiraci čtenářům po celém světě, pomáhají jim překonat těžké chvíle, nabízejí útěchu, povzbuzení a ujištění, že v tom nejsme sami.

101 dojemných i humorných příběhů o lásce, milování, namlouvání a manželství
Autoři: Jack Canfield, Mark Victor Hansen, Amy Newmarková

Počet stran: 434
Vazba: brožovaná
Formát: 145×205 mm
ISBN: 978-80-7252-718-2
Doporučená cena: 299 Kč

 

Knihu Slepičí polévka pro duši – Opravdová láska vydalo nakladatelství Práh.

Ukázka z knihy

Když jsme dorazili na místo, vytáhl Martin z auta krabici s nářadím a šli jsme nahoru. Musím říct, že na mě okamžitě udělal dojem. Než začal, všechno si nesmírně pečlivě změřil a dával bedlivý pozor, aby nepoškodil nebo neumazal moje zbrusu nová okna.
Pohyboval se od jednoho okna k druhému a já chodila za ním a dívala se, jak pracuje. O jeho schopnostech už jsem nepochybovala. Jenom jsem měla pořád nutkání zapříst s ním rozhovor. A při tom jsem si všimla něčeho zvláštního. Když byl Martin ke mně zády, mluvil docela normálně. Ale jakmile jsme stáli tváří v tvář, mumlal, že mu nebylo rozumět.
A potom mi to došlo. Martin vůbec není retardovaný. To by měl přece obtíže s mluvením pořád.

Jak jsme zmínili, edice Slepičí polévka pro duši je mezi čtenáři velmi populární. Všechny příběhy z úplně prvního vydání a něco málo navíc nabízí kniha První! Slepičí polévka pro duši. Mezi další svazky potom patří například Znamení z nebe, Co mě naučil pes, Sladká šťáva z kyselých citronů či Slepičí polévka pro matku a dceru. A to zdaleka není vše. Neváhejte a přečtěte si o nich!

————————————————

Většinu našeho života strávíme prací. Pakliže se v ní necítíme dobře, například kvůli našemu nadřízenému, nepřináší nám to nic dobrého. V následující praktické příručce se dozvíme, jak se svým šéfem lépe vycházet a předcházet případným problémům.

Prokoukněte svého šéfa

Nevycházíte se svým šéfem?
Řekneme vám, proč to mezi vámi „neklape“.
Máte nového šéfa a nechcete nic pokazit?
Poradíme vám, jak na to. Inspirujte se příběhy ze života a zjistěte, co zafungovalo jinde.
Tato kniha vnese do vašeho vztahu se šéfem nové podněty a pomůže vám, aby se vám společně lépe pracovalo.

Praktický průvodce
Autorka: Michaela Daňková

Počet stran: 184
Vazba: brožovaná
Formát: 166×240 mm
ISBN: 978-80-271-0069-9
Doporučená cena: 229 Kč

 

Knihu Prokoukněte svého šéfa vydalo nakladatelství Grada.

Ukázka z knihy

Ukazka-z-knihy-Prokouknete-sveho-sefa

Přečtěte si celou ukázku a nahlédněte také do našeho článku, kde najdete ukázku celého úvodu knihy.

O autorce

Paní Michaela Daňková se více jak patnáct let věnuje lektorství a koučování. Specializuje se na rozvoj manažerských dovedností. Mezi její klienty patří významné firmy z oblasti telekomunikací, bankovnictví, dopravy a farmaceutického průmyslu. V roce 2010 založila vzdělávací a poradenskou firmu MD training. Vystudovala sociologii, následně psychologii se specializací na psychologii práce a organizace. Absolvovala konzervatoř Jaroslava Ježka, dramatický obor pod vedením Ivana Vyskočila. Pracovala jako manažerka v Českém rozhlase a v Telecomu. Aktuálně žije s rodinou v Praze.

Zdroj informací: Grada


Zapojte se do našich aukcí, v nichž najdete tyto knihy a mnoho dalších za skvělé ceny.

Která z dnes představených knih vás nejvíce zaujala? Napište nám svůj názor v komentářích.

Doporučení:

Související knihy

zobrazit info o knizePsychoterapie našich prababiček

Šnajdrová, Lenka

Portál, 2018

zobrazit info o knizeJak myslí úspěšní obchodníci
48 nástrojů, se kterými na přeplněném trhu rozhodně vyniknete

Kensett, Helen

Management Press, 2018

zobrazit info o knizeInspirativní deník
52 seznamů k sebepoznání

Sealová, Moorea

Grada, 2018

zobrazit info o knizeSlepičí polévka pro duši – Opravdová láska
101 dojemných i humorných příběhů o lásce, milování, namlouvání a manželství

Canfield, Jack – Hansen, Mark Victor – Newmarková, Amy

Práh, 2017

zobrazit info o knizeProkoukněte svého šéfa
Praktický průvodce

Daňková, Michaela

Grada, 2017

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>