Začněte s proč

Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům

zobrazit info o knize
Nakladatelství Jan Melvil Publishing
Vydáno   7/2013
ISBN 978-80-87270-55-4
Překlad Nevrlá, Eva
Editor Brázdová, Andrea
Vydání 1.
Počet stran 256
Vazba lepená brožura
Formát 143x215
Doporučená cena 299 Kč

O knize

Začněte s proč je o modelu či způsobu myšlení, jednání a komunikace, který dává vůdčím osobnostem schopnost inspirovat ostatní. Možná, že se s touto schopností již narodili, ale neztácejme naději, není vyhrazena pouze pro ně. My všichni se můžeme takový model myšlení a jednání naučit. My všichni se můžeme naučit vést. Při studiu osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Simon Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – a to zcela opačným, než všichni ostatní. Všichni začali s proč. Zdánlivě jednoduchá otázka, ale pokud si na ni umíte odpovědět, mění vše. Autor vytváří pro srozumitelnost teorie model zlatého kruhu, v jehož středu je jako základ všeho proč, teprve poté přichází na řadu jak a co. Za proč se přitom nepovažuje zisk, to je jen výsledek správně předaného proč. Svou již celosvětově rozšířenou tezi dokládá Simon Sinek mnoha příklady úspěšných společností, jejichž jasně vykomunikované proč souznělo s proč jejich zákazníků a dalo tak vzniknout skupině věrných klientů. “…Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky…” Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují – Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Takže, jaké je vaše PROČ?

Doporučení:
Share

Související články