Jak úspěšně podnikat?

Tipy_40 manazerskych mytu_Superzakaznik
Chcete vybudovat úspěšnou firmu, vést své zaměstnance k větší produktivitě a spokojenosti, nalézt tisíce nadšených zákazníků pro své výrobky? Dnešní podnikatelské tipy vám přispějí řadou dobrých rad!

Manažerský poradce Jan Urban vám ve své nové publikaci představí čtyřicet typických mýtů, s nimiž se při práci ve firmě můžete setkat. Pomůže vám správně postupovat při vedení lidí a řízení organizace.

40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu

a jak se jim vyhnout
Autor: Jan Urban

Počet stran: 192
Vazba: brožovaná
Formát: 144×207 mm
ISBN: 978-80-271-0571-7
Doporučená cena: 269 Kč

Knihu 40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu vydalo nakladatelství Grada.

Měl by dobrý manažer zacházet se všemi podřízenými kolegy stejně? Je pro firmu dobré, když mezi sebou zaměstnanci soutěží? Měly by se organizace řídit zásadami „nejlepší praxe“? Povede zvýšení mezd k vyšší motivaci pracovníků? Podporuje „teambuilding“ týmovou práci? Většina začínajících, ale i zkušenějších manažerů odpoví intuitivně ano. Nepotěšíme vás, není to pravda! Jde o typické slepé uličky řízení, na které by se měla pověsit cedulka: Tudy cesta nevede! Zkušený poradce a autor řady knih vám odkryje čtyřicet nejčastějších mýtů, kterým manažeři a organizace podléhají, a ukáže vám, jak se věci opravdu mají a jak postupovat při vedení lidí a firem správně. Čtivá a praktická knížka je určena jak začínajícím, tak i zkušenějším manažerům, vedoucím týmů a studentům managementu.

 

Ukázka z knihy

Proč firmám (správné) strategie scházejí

Správná strategie firmy nemusí být nijak zvlášť složitá, stanovit ji však nebývá jednoduché. Řada firem proto skutečnou strategii nemá. „Strategie“, kterou disponují, postrádá totiž odpověď na několik důležitých otázek.
Strategie by měla určovat, čím se firma hodlá v budoucnu zabývat, současně však i rozhodnout, čím se zabývat nebude. Pokušení zabývat se širokou plejádou věcí, které na první pohled vyhlížejí přitažlivě, je často silné. Strategie firem, které mu nedokážou odolat, však postrádají koncentraci a zpravidla i jasný směr. (str. 19)

Prolistujte si celou ukázku.

 

Jan Urban

Jan UrbanDoc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc., je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, obor psychologie řízení. Již více než 15 let působí jako přední manažerský poradce v oblasti řízení, organizace a rozvoje lidských zdrojů a jako lektor vzdělávacích programů pro podnikovou sféru, od roku 1998 je ředitelem poradenské společnosti Consilium Group. Je docentem na Právnické fakultě Univerzity Karlovy, řadu let vyučoval i na VŠE v Praze. Poradensky i formou lektorování podporoval desítky domácích i mezinárodních podniků. Je autorem řady odborných článků a publikací na téma řízení a rozvoje lidí v podnikových organizacích, v poslední době např. Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera (Grada, 2008), Přestaňte se v práci stresovat (Grada, 2016), Řízení lidí v organizaci (Wolters Kluwer ČR, a. s., 2013) aj.

Informace a fotografie byly čerpány ze stránek nakladatelství Grada.

 

Knihy s logem Grada vycházejí v České republice již od roku 1991. Nabídka společnosti pokrývá široké spektrum odborné literatury z nejrůznějších oblastí lidské činnosti. Vydává např. tituly s právní tematikou, ekonomické, z oblasti financí a účetnictví, psychologické, zdravotnické, s počítačovou tematikou, o architektuře a stavebnictví atd.

————————————————

Eddie Yoon vám ve své knize odhalí, jak lze vybudovat opravdu silnou firemní značku. Jsou k tomu zapotřebí takzvaní superzákazníci, kteří bez vašich skvělých produktů jednoduše nedokážou žít. Jak je najít? Čtěte a dozvíte se to!

Superzákazník

Jednoduchá a rychlá cesta k růstu
Autor: Eddie Yoon

Počet stran: 200
Vazba: brožovaná
Formát: 165×235 mm
ISBN: 978-80-7261-525-4
Doporučená cena: 399 Kč

Knihu Superzákazník vydalo nakladatelství Management Press.

Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků. Na rozdíl od pravidelných spotřebitelů (zákazníků, kteří nakupují nejvíce produktů a které lze definovat jednoduše podle kvantity jejich nákupů) jsou superzákaznici charakterizováni svým přístupem: bývají nadšení a silně zaujatí – někdy až posedlí – danou kategorii zboží. Bývají to milovnici tenisek, kteří jich mají desítky párů. Jsou to sportovní fandové, kteří mají ve sklepě repliky dresů a autogramy hvězd. Jsou to jedlíci, milující slaninu, žebírka nebo mexické carnitas. Superzákazníci jsou zřídkakdy podivíni, kteří nakupuji ve velkém. Bývají to emocionální kupci, kteří se při nákupu rozhodují na základě svých životních tužeb.

 

Ukázka z knihy

JAK PŮSOBÍ AMERICAN GIRL NA SUPERZÁKAZNÍKY

Z mimořádného úspěchu značky American Girl můžeme vyvodit několik významných postřehů:

  1. Zákazníci kupují určitou značku z nějakého důvodu, superzákazníci však kupují mnoho značek z mnoha důvodů, aby uspokojili své potřeby.
  2. Jsou-li si superzákazníci blízko (ať už jde o fyzickou nebo psychologickou blízkost), vytvářejí superkomunity, v rámci kterých se jejich zanícení šíří jako virus.
  3. Uspokojování potřeb superzákazníků umožňuje převratné inovace, pokud jde o nabídky produktů. Superkomunity umožňují převratné inovace obchodních modelů. Díky přítomnosti superzákazníků i superkomunit můžete vytvářet nové kategorie. (str. 78)

Stáhněte si celou ukázku.

 

Eddie Yoon

Eddie Yoon je zakladatelem poradenské firmy pro strategii růstu EDDIEWOULDGROW. Předtím pracoval osmnáct let ve strategické poradenské firmě, která se specializovala na pomoc generálním ředitelům a senior manažerským týmům. Je všeobecně uznáván coby jeden z předních světových odborníků na růst kategorií, jejich vytváření a superkonzumace. Je autorem úspěšné knihy Superzákazník a více než čtyřiceti článků, včetně Proč se musím stát tvůrcem kategorií (Harvard Business Review, 2013).

Více informací naleznete na webové stránce EDDIEWOULDGROW.

 

Management PressNakladatelství Management Press bylo založeno v roce 1992 a je předním českým nakladatelstvím odborné literatury pro manažery, podnikatele, ekonomy, obchodníky, finančníky, poradce v řízení a podnikání, podnikové personalisty, pro učitele a studenty těchto specializací. Vydává zásadní monografie domácích autorů a představitelů světového managementu a jiné odborné publikace, včetně učebnic. Je součástí společnosti Albatros Media.


Zapojte se do našich aukcí, v nichž najdete další podnětné knihy za skvělé ceny.

Zaujaly vás naše tipy pro úspěšné podnikání? Napište nám svůj názor v komentářích.

Doporučení:

Související knihy

zobrazit info o knize40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu
a jak se jim vyhnout

Urban, Jan

Grada, 2017

zobrazit info o knizeSuperzákazník
Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

Yoon, Eddie

Management Press, 2017

Napsat komentář