Tipy pro lepší kondici

Yoga
Každý z nás už někdy porušil novoroční předsevzetí. A kdo říká, že neporušil, ten buďto lže, nebo si nikdy žádné nedal. Ať už jste si dali za úkol pravidelně cvičit, zhubnout nebo si vypracovat neodolatelnou sportovní postavu, dnes představované knihy vám s tím pomohou.

Všichni víme, že nejdůležitější částí jakéhokoli tréninku je správné protažení. Bestsellerová kniha Strečink na anatomických základech vám přináší 86 cviků, které vám protáhnou doslova každý sval v těle.

Strečink na anatomických základech

Autoři: Jouko Kokkonen, Arnold G. Nelson
Přeložila: Daniela Stackeová

Počet stran: 224
Vazba: brožovaná
Formát: 160×240 mm
ISBN: 978-80-247-5485-7
Doporučená cena: 379 Kč

Knihu Strečink na anatomických základech vydalo nakladatelství Grada.

Nové vydání bestselleru, které vám pomůže ke zvýšení ohebnosti, rozvoji svalové síly, snížení svalové bolestivosti, a tím ke zlepšení výkonu ve všech pohybových aktivitách. Autoři vybrali a podle jednotlivých svalových skupin uspořádali 86 protahovacích cviků. Pro dokonalé pochopení každý cvik doplnili anatomickými ilustracemi znázorňujícími svaly, které provádějí pohyb, spolu s okolními strukturami, jako jsou klouby, vazy a šlachy. Všechny svaly jsou popsány česky a pro lepší orientaci a srozumitelnost i latinsky. Publikace tak velmi názorně přináší sportovcům, trenérům i rehabilitačním pracovníkům informace o provádění cviku, jeho účincích, o bezpečnosti provedení a možných variacích podle aktuálního stavu a schopností jedince, a v neposlední řadě popis toho, jak může změna polohy těla změnit zacílení cviku a jeho efektivitu.
Nově je do knihy zařazena kapitola věnovaná dynamickému strečinku, který je nejvhodnější pro rozcvičení před výkonem, a další kapitola věnovaná tomu, jak koncipovat strečinkový program tak, aby vyhovoval individuálním potřebám každého, začátečníka i vrcholového sportovce. Uvedeny jsou konkrétní příklady strečinkových programů pro 23 různých sportovních disciplín.

Pokud vás kniha zaujala, můžete si prohlédnout ukázku nebo další ukázku přímo na našem serveru.

————————————————

Zhubnout jde různě, ale pokud toužíte po vypracovaných bicepsech a břichu s šesti kopečky, nezbývá vám než posilovat. Encyklopedie posilování – anatomie  vám představí nespočet cviků a cvičení. U každého se dozvíte nejen, jak ho správně provádět, ale také pochopíte, jaké svaly procvičuje a kde jsou ve vašem těle upnuty. Třeba vás znalost anatomické teorie motivuje k praktickému cvičení…

Encyklopedie posilování – anatomie

Autor: Hollis Liebman
Přeložil: Svatopluk Večerek

Počet stran: 376
Vazba: vázaná
Formát: 170×243 mm
ISBN: 978-80-264-0948-9
Doporučená cena: 799 Kč

Knihu Encyklopedie posilování – anatomie vydalo nakladatelství CPress.

Unikátní obsáhlá publikace, která poskytuje komplexní informace jak aktivním sportovcům, tak i těm, kteří chtějí začít sportovat, zvýšit svou fyzičku a vybudovat si svalovou hmotu pro provozování zamýšleného sportu.
Kniha obsahuje přes 220 stran posilovacích a protahovacích cvičení, znázorněných krok za krokem pomocí ilustrací s anatomickými popisy a zvýrazněnými zapojenými svaly, 90 stran tréninkových plánů pro 45 druhů sportu, provozovaných u nás a 40 stran tréninkových plánů funkčního tréninku podle zaměření na konkrétní svalové skupiny, požadované činnosti či věkovou skupinu.

Neváhejte nahlédnout do obrázkové ukázky z knihy!

————————————————

Bohužel ani samotné posilování nestačí. Člověk může cvičit jak chce, ale pokud každý večer povečeří ve fast foodu, pravděpodobně se z něj kulturista nestane. Proto je nesmírně důležitá i zdravá strava. Kniha Sportovní výživa pro vegetariány a vegany je poměrně úzce zaměřena, co se týče cílové skupiny, ale i pokud nemáte problém s jedením masa, určitě ji využijete. Mnoho vegetariánských jídel totiž chutná i milovníkům steaků a řízků a nepochybně i jim zdravotně prospěje!

Sportovní výživa pro vegetariány a vegany

Autorka: Mareike Grosshauserová
Přeložila: Lucie Frolíková

Počet stran: 136
Vazba: brožovaná
Formát: 170×240 mm
ISBN: 978-80-247-5527-4
Doporučená cena: 199 Kč

Knihu Sportovní výživa pro vegetariány a vegany vydalo nakladatelství Grada.

Je maso nezbytnou součástí naší stravy? Dokáže nám i bezmasá strava zajistit dostatečný přísun základních živin? To jsou snad nejčastěji diskutované otázky z oblasti výživy, kterými se dlouhodobě zabývá mnoho odborných institucí. Podíváme-li se na historii člověka, maso a ryby byly pro rozvoj lidských zdrojů velmi důležité. Stále se však setkáváme s větším množstvím lidí, kteří živočišné produkty do svého jídelníčku z různých důvodů nezařazují. Z nutričního hlediska však vyvstává otázka, zda vegetariánská, nebo dokonce veganská strava dokáže splnit všechny požadavky na správnou výživu sportovců a zajistit jim tak dostatečný přísun základních živin; zda lze prostřednictvím bezmasé stravy získat potřebný objem svalové hmoty a zajistit dostatek železa a dalších důležitých látek, potřebných ke sportovním výkonům.
Autorka, sportovní výživová specialistka, čtenářům vysvětluje výhody a nevýhody (ale i potenciální rizika) sportujících vegetariánů, radí, jak se udržet v kondici, a nezapomíná ani na mnoho užitečných rad a také receptů na vhodná a chutná vegetariánská a veganská jídla.

Ukázka z knihy

Vegetariáni a vegané mají nižší riziko onemocnění rakovinou prostaty, tlustého střeva, žaludku, močového měchýře a vaječníků. Prokázal to výsledek rozsáhlé studie (EPIC-Oxford), která jako důvod kromě nižší váhy uváděla množství zdraví prospěšných substancí – antioxidantů, stopových prvků a sekundárních rostlinných látek. Zdá se, že především konzumace červeného masa a dále zpracovávaného masa zvyšuje riziko rakoviny tlustého střeva a konečníku.

Ukázka není jen takto krátká! V jejím čtení můžete pokračovat.

————————————————

Budíková dieta je velice zajímavý a moderní způsob, jak zhubnout. Daleko více než na samotnou dietu se zaměřuje na psychickou stránku hubnutí a ukazuje, že omezování jídla a změna jídelníčku zdaleka není všechno.

Budíková dieta aneb jíst ve správný čas a hubnout

Autorka: Jarmila Mandžuková

Počet stran: 120
Vazba: brožovaná
Formát: 125 x 200 mm
ISBN: 978-80-7429-544-7
Doporučená cena: 188 Kč

Knihu Budíková dieta aneb jíst ve správný čas a hubnout vydalo nakladatelství Vyšehrad.

Revoluční metoda hubnutí, která vám nezakáže skoro nic, protože nejdůležitější je v ní čas, který je zakódován ve vašem těle. Když se naučíte naslouchat svému nitru a vnímat svoje biologické hodiny, zbavíte se přebytečných kil bez přílišného odříkání. Bonusem navíc vám bude příliv energie a pocit spokojenosti. Autorka jednoduchým způsobem vysvětluje základní principy fungování organismu v závislosti na biorytmech a předkládá inspirativní čtrnáctidenní výzvu plnou zajímavých tipů a receptů na chutné pokrmy.

Ukázka z knihy

Nebojte se změn

První krok, začátek něčeho nového, bývá tím nejsložitějším, protože vyžaduje odhodlání. A v případě, že chceme zhubnout, opravdu hodně vůle a motivace. Ale potěším vás, neboť již to, že čtete tuto knihu, znamená, že jste se již částečně odhodlali a nakročili na novou cestu. Potěšující pravdou je, že nové návyky časem nahradí ty staré a stanou se běžnou součástí života. Nikdy se nevyhýbejte tomu, z čeho máte strach či obavy. Kdo jednou začne „utíkat“, je na útěku celý život.

Podívejte se na celou ukázku z knihy.


Nahlédněte do aukcí a najděte si tu správnou knihu pro sebe!

Jaké novoroční předsevzetí jste si dali vy? Napište nám do komentářů.

Úvodní fotka pochází ze serveru FreeDigitalPhotos.net.

Doporučení:

Související knihy

zobrazit info o knizeStrečink na anatomických základech

Kokkonen, Jouko – Nelson, Arnold G.

Grada, 2015

zobrazit info o knizeEncyklopedie posilování – anatomie

Liebman, Hollis Lance

CPress, 2015

zobrazit info o knizeSportovní výživa pro vegetariány a vegany

Grosshauserová, Mareike

Grada, 2015

zobrazit info o knizeBudíková dieta aneb jíst ve správný čas a hubnout

Mandžuková, Jarmila

Vyšehrad, 2015

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>