Firmy, které se rozhodly být skvělé

zobrazit info o knize
Nakladatelství Grada
Vydáno   5/2021
ISBN 978-80-271-3026-9
Překlad Šikýř, Martin
Vydání 1.
Počet stran 304
Vazba vázaná
Formát 170×248
Doporučená cena 429 Kč

O knize

Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného důkladnou analýzou a naplněného poutavými příběhy Collins a jeho kolega Morten Hansen představují principy budování skvělé firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí.
Tato kniha je klasický Collins: polemizující, empirický a povznášející. Spolu s Hansenem přesvědčivě ukazují, že i v nejistém a chaotickém světě je dosažení úspěchu otázkou volby, nikoliv náhody.

Doporučení:
Share

Související články