Manuál copywritingu

Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

zobrazit info o knize
Nakladatelství Grada
Vydáno   7/2019
ISBN 978-80-271-2585-2
Vydání 1.
Počet stran 116
Vazba brožovaná
Formát 146×208
Doporučená cena 249 Kč

O knize

Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.
Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.

Doporučení:
Share

Související články