Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Manual copywritingu
Chtěli byste prohloubit své znalosti v copywritingu? Naučit se psát podmanivé texty? Stačí sáhnout po příručce od známého českého copywritera. Je plná tipů a rad, jak na to, a poslouží jak pracovníkům v reklamě či marketingu, tak i studentům a podnikatelům.

Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.
Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.

Ukázka z knihy

Na rozdíl od mnoha kreativců jsem nikdy reklamu nechápal jako umění, ale jako schopnost a profesionální povinnost pomáhat klientům přesvědčit a prodat – cokoli je potřeba.  (Kromě jistých politických idejí, pro 99 % českých politiků bych nikdy nedělal. A ne že bych pár nabídek nedostal.) (str. 15)

Ohlasy na knihu

Vojta Untermüller je v první řadě praktik reálného reklamního řemesla. A právě jeho  profesní zkušenost dělá jeho návod, jak se naučit psát, opravdu atraktivním a hlavně  autentickým. Z každé stránky, z každého odstavce na čtenáře vyskočí ta jedna či druhá  vskutku klasická textařská moudrost či reklamní pravidlo. Pro všechny, kteří chtějí lépe  psát, je rada snadná: koupit, přečíst, osvojit a aplikovat.

- Josef Havelka

Stručná, vtipná, občas drzá. Přitom je to učebnice – a opravdu se podle ní hodně naučíte.  Navíc vás bude bavit a ukáže vám, jak myslí reklamní expert.

- PR manažerka a vedoucí katedry Denisa Hejlová

MANUÁL copywritingu má skutečně potenciál přes víkend naučit každého aspirujícího  copywritera, markeťáka a podnikatele, jak prodávat textem a vydělat víc peněz. Je to  jako švýcarský nůž pro copywritery – pro každý případ použití obsahuje lety prověřený
nástroj.

- CEO/spolumajitel RocketClub.cz David Hoza

Doporučujeme

S našimi tipy můžete prohloubit své schopnosti v copywritingu.

 zobrazit info o knize   zobrazit info o knize

Manuál copywritingu

Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing
Autor: Vojtěch Untermüller

Počet stran: 116
Vazba: brožovaná
Formát: 146×208 mm
ISBN: 978-80-271-2585-2
Doporučená cena: 249 Kč

 

Knihu Manuál copywritingu vydalo nakladatelství Grada. A nezapomeňte si přečíst ukázku.

O autorovi

Vojtěch Untermüller je pražský copywriter a UX writer s 16 roky praxe, stovkami publikovaných výstupů, historií práce pro největší české firmy a brandy, držitel několika světových reklamních ocenění.


Knihy s logem GRADA vycházejí v České republice již od roku 1991. V její produkci jsou tituly s právní tématikou, knihy ekonomické, tituly z oblasti financí a účetnictví, manažerské tituly, psychologické, zdravotnické, knihy s počítačovou tematikou, o architektuře a stavebnictví, knihy technické z nejrůznějších oborů a profesí. Tuto pestrou škálu doplňuje i naučně odborná literatura, která nabízí řadu publikací s velkým záběrem pro denní praktický život.

Doporučení:
Share

Související knihy

zobrazit info o knizeManuál copywritingu
Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Untermüller, Vojtěch

Grada, 2019

Napsat komentář