Knižní rádci pro různé příležitosti

knizni-radci
Kniha může být pro svého čtenáře čímkoliv, třeba i užitečným knižním rádcem. Seznamte se s dnešními knihami a pojďte tvořit a správně komunikovat.

Milujete Lego? Nebo snad znáte nějakého fanouška této oblíbené stavebnice? Lego® Kniha návodů vám nesmí uniknout! Pomozte své představivosti a postavte si třeba středověký hrad!

LEGO® Kniha návodů je druhou knížkou jednoduchých, ale zároveň působivých návodů. Je plná návrhů, tipů a triků od fanoušků stavebnice LEGO®. Nechte se jimi inspirovat a vytvořte si z kostek něco vlastního. Najdete tu středověké hrady, vesmírné lodě, drzé piráty, letadla, zmenšeniny různých staveb či nábytku a ještě mnohem, mnohem víc! Kniha je vhodná pro všechny uživatele, nezávisle na jejich věku či zručnosti. Osvojte si nové způsoby stavění z kostek LEGO®. Popusťte uzdu své fantazii a zlepšete si techniku.

Lego® Kniha návodů

Autor: Daniel Lipkowitz

Počet stran: 200
Vazba: vázaná
Formát: 227×276 mm
ISBN: 978-80-7391-787-6
Doporučená cena: 599 Kč

Knihu Lego® Kniha návodů vydalo nakladatelství Slovart.

Nakladatelství Slovart bylo založeno v Praze v únoru 1994 a od té doby vydalo více než 2000 titulů. Vydává licenční knihy předních světových nakladatelů, ale i domácích autorů převážně z oblasti dětské a populárně naučné literatury.

————————————————

Toužíte si vytvořit vlastní web a nevíte, jak na to? Sáhněte po knize Webcopywriting pro samouky a naučte se vybudovat své internetové stránky. Kniha je vhodná pro všechny internetové začátečníky.

Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.
Webový copywriter a kreativec
Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.

Webcopywriting pro samouky

Autor: Pavel Šenkapoun

Počet stran: 208
Vazba: brožovaná
Formát: 168×230 mm
ISBN: 978-80-7413-176-9
Doporučená cena: 299 Kč

Knihu Webcopywriting pro samouky vydalo nakladatelství Zoner Press.

Líbí se vám tato kniha? Prolistujte si dostupnou ukázku.

Nakladatelství Zoner Press se zaměřuje na překladové a původní české publikace. V roce 2007 byla nabídka vydavatelství rozšířena o řadu oblíbených knih Naučte se kreslit… a v roce 2008 o fantasy žánr v edici Zoner Fantazie a populární publikace s japonskou mangou a komiksy, které vychází pod logem Zoner Manga. V průběhu let 2010 až 2011 vydavatelství zařadilo do nabídky tituly z žánru osobní růst, volný čas a hobby. V edičním plánu nechybí ani dětmi oblíbené pohádky.

————————————————

Škola bez poražených by měla být téměř povinnou četbou pro učitele a nejen pro ně. Vztah mezi učitelem a žákem je potřeba neustále posilovat a zlepšovat. Tato praktická příručka může být skvělým pomocníkem i pro vás.

Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflikty tvůrčím způsobem, který přináší oboustrannou spokojenost. Chce učitele povzbudit a poskytnout jim oporu. Chce je ujistit o tom, že mohou dělat chyby – a přesto být skvělými učiteli. Povinná četba pro každého učitele!
Psychoterapeut
Thomas Gordon, zakladatel úspěšného mezinárodního programu Teacher Effectiveness Training, pracoval dlouhá léta s dětmi a naléhavě si uvědomoval dvě skutečnosti: Na jedné straně viděl, jak dospělí svým jednáním dětem často nevědomky ubližují. Zároveň však věděl, že pracovat s dětskými emocemi je nesmírně těžké, a nemá-li k tomu člověk patřičnou průpravu, často je to téměř nemožné. Bylo mu nade vší pochybnost zřejmé, že jsou to právě učitelé, kteří musí denodenně zvládat projevy nejrůznějších dětských emocí od frustraci až po zoufalství, a že jsou z toho často bezradní. Vždyť jako vojáci v první linii čelí situacím, na nichž by si mnohdy vylámal zuby i zkušený psychoterapeut!

Škola bez poražených

Autor: Thomas Gordon
Přeložila: Julie Žemlová

Počet stran: 326
Vazba: brožovaná
Formát: 130×200 mm
ISBN: 978-80-7530-006-5
Doporučená cena: 320 Kč

Knihu Škola bez poražených vydalo nakladatelství Malvern.

Nakladatelství Malvern vzniklo na konci 90. let minulého století. Těžiště vydavatelské činnosti tvoří západní spirituální tradice, mystika, religionistika, alchymie, hermetismus, literární věda, kulturní antropologie, knihy mezioborové, umělecká beletrie a poezie, přírodní vědy, knihy pro děti a rodiče a dílo filosofa a biologa Zdeňka Neubauera.

 


Potřebujete i vy knižní rádce? Zapojte se do našich aukcí, kde najdete nejen užitečné publikace za příznivé ceny!

Která z dnešních tvořivých knih vás nejvíce zaujala? Napište nám svůj názor v komentářích.

Doporučení:
Share

Související knihy

zobrazit info o knizeLego® Kniha návodů
Odemkni svoji představivost

Lipkowitz, Daniel

Slovart, 2015

zobrazit info o knizeWebcopywriting pro samouky
Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu

Šenkapoun, Pavel

Zoner Press, 2022

zobrazit info o knizeŠkola bez poražených
Praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem

Gordon, Thomas

Malvern, 2015

Napsat komentář