Webcopywriting pro samouky

Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu

zobrazit info o knize
Nakladatelství Zoner Press
Vydáno   12/2022
ISBN 978-80-7413-176-9
Vydání 1., 2. dotisk
Počet stran 208
Vazba brožovaná
Formát 168×230
Doporučená cena 299 Kč

O knize

Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.
Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.

Doporučení:
Share

Související články