Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

zobrazit info o knize
Nakladatelství Academia
Vydáno   10/2017
ISBN 978-80-200-2754-2
Vydání 1.
Počet stran 204
Vazba brožovaná
Formát 158×232
Doporučená cena 265 Kč

O knize

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.

Doporučení:
Share

Související články