Když je manželská krize řešena odborníkem

pravdu-mam-prece-ja
Když si manželé Malinovi řekli, že jejich nekončící hádky je nutné řešit s pomocí odborníka, nenapadlo je, kam až je toto rozhodnutí dostane… S humorem psaný příběh jedné české rodiny vás rychle přesvědčí o tom, že to vlastně všude funguje stejně.

Co se stane, když si manželé po patnácti letech soužití, kdy se začínají stupňovat hádky a nedorozumění, řeknou: „Takhle to už dál nejde!“ Shodnou se na tom, že je potřeba to řešit, a vyhledají pomoc odborníka, který pro ně má originální řešení. Každý si musí po nějakou dobu psát deník, kam bude popisovat každou hádku nebo nepříjemnou chvilku, kterou s partnerem zažije. A že jich bude… Příběhy rodiny Malinových, kterým autorka dodala skvělý humor a nadhled vás potěší bez ohledu na to, zda vám to ve vztahu klape nebo skřípe. Při čtení knihy si budete s úsměvem říkat: „Jo, to je přesný – to je jako u nás.“

Pravdu mám přece já!

Autorka: Hana Skálová

Počet stran: 208
Vazba: brožovaná
Formát: 145×205 mm
ISBN: 978-80-271-3784-8
Doporučená cena: 299 Kč

Knihu Pravdu mám přece já! vydalo nakladatelství Cosmopolis.

O autorovi

PhDr. Hana Skálová pochází z Prahy, kde vystudovala na Univerzitě Karlově český jazyk. Tento předmět učila na střední škole, ale lákalo ji psaní. Léta pracovala jako jazyková redaktorka v časopisu Lidé a země, psala články o cestování a do různých médií také z oblasti medicíny, pedagogiky a psychologie. Tvoří scénáře a natáčí reportáže pro pořad Toulavá kamera (Česká televize). Vyšly jí knihy Ježíšek (2010), Průvodce stylem pro šarmantní plnoštíhlé krásky (2012), Hurá, jsou tu Velikonoce (2020), Život na špičkách (2020) a Nemoc není trest, zdraví není za odměnu (2022).

Zdroj informací: nakladatelství Cosmopolis

Nakladatelství Cosmopolis vzniklo na jaře roku 2015 a je součástí zavedeného nakladatelského domu Grada. Logo značky v sobě zahrnuje hned několik významů: hřbety stojících knih, živoucí město a rytmus. Přináší tak svým čtenářům knihy z celého světa, zahraniční i českou beletrii všech žánrů, a současně drží prst na tepu doby. Pestrou skladbu žánrů (od detektivek a thrillerů přes humor až po čtení pro ženy) ilustruje také motto redakce: knihy všech barev.