Ekonomické chování. Díl I. Chování spotřebitelů a výrobců

Příběhy o lidech, firmách a hospodaření vlády

zobrazit info o knize
Nakladatelství Vydavatelství A plus
Vydáno   10/2013
ISBN 978-80-87681-00-8
Vydání 1.
Počet stran 181
Vazba sešit
Doporučená cena 230 Kč

O knize

Ekonomie je věda o chování lidí, firem a vlád. Základními principy ekonomického myšlení jsou princip porovnání nákladů a prospěchu a princip rozhodování na základě mezních hodnot. Chování podle těchto principu se označuje jako racionální a znamená, že určitou činnost by měli jedinci, firmy i vlády vykonávat jen tehdy, když dodatečný prospěch z ní je větší nebo alespoň stejný jako dodatečné náklady na ni vynaložené. Náklady musí zahrnovat též cenu příležitosti. Kniha vysvětluje chování spotřebitelů a výrobců pomocí příběhů, které uvedou čtenáře do problematiky srozumitelným a laskavým způsobem.

Doporučení:
Share