Zasoutěžte si o inspiraci pro vaši cestu k úspěchu

myslete-jednoduse-perex
Jak se stát úspěšným, zaujmout zákazníky a odlišit se od konkurence, přestože nabízí to stejné? Inspirujte se reálnými příklady těch, kterým se to povedlo, a vytvořte si vlastní mapu jednoduchosti. Pojďte si přečíst návod, jak na to.

Klíčové součásti jednoduchosti

Zjednodušte si svou cestu k úspěchu! Nechte se inspirovat lídry, kteří to už udělali.

Jak zaujmout zákazníky, když konkurence dělá to samé co vy? Vědět jak na to je otázkou života a smrti značky! A přitom je to tak jednoduché!

Respektovaný autor Ken Segall ve své nové knize zkoumá, jak společnosti napříč průmyslovými odvětvími po celém světě, zjednodušují svou cestu k úspěchu a poskytuje reálné příklady, které mohou inspirovat ostatní, aby udělali totéž – mysleli jednoduše.

Autor destiluje filozofie a metody všech těchto úspěšných firem do devíti užitečných kapitol, z nichž každá zkoumá jednu klíčovou součást jednoduchosti – misi, kulturu, vedení, značku, tým, lásku, instinkt atd. a pomáhá čtenářům vytvořit jejich vlastní mapu jednoduchosti.

 

Myslete jednoduše

Jak chytří porážejí komplikovanost

Autor: Ken Segall

Vydalo: nakladatelství BizBooks
Počet stran: 248
Vazba: pevná s přebalem
Vydáno: 9/2016
ISBN: 978-80-265-0523-5

Přečtěte si více o knize Myslete jednoduše, kterou do soutěže věnovalo nakladatelství BizBooks patřící pod společnost Albatros Media. A nezapomeňte si stáhnout ukázku.

BizBooks_Albatros-Media

Nakladatelství BizBooks publikuje knihy, které se zabývají aktuálními tématy a novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a ekonomie. Knihy s touto tematikou začalo nakladatelství vydávat v druhé polovině devadesátých let pod hlavičkou bývalého Computer Pressu, samotná značka BizBooks vznikla v roce 2012.

Albatros Media, a.s. je mediální společnost a největší knižní vydavatelství v ČR. V návaznosti na tradici sahající až k roku 1949 společnost vydává více než tisíc knižních titulů ročně. Skupina zaštiťuje knižní nakladatelství Albatros, CooBoo, Plus, Motto, XYZ, Edika, BizBooks, CPress, Computer Press, Management Press, B4U Publishing, Fragment, partnerský projekt Edice České televize a nakladatelství elektronických knih eReading.

 

Ukázka z knihy

Jak udělat, aby si vás coby nového hráče všimli v kategorii, kde lze produkty snadno logicky porovnat? Není to vůbec snadné. A co teprve v oblasti, kde se jedná o produkty osobní, emocionální, založené na zkušenosti a celkově subjektivní povahy, jaké najdete ve světě módy.
Druhá největší kanadská módní značka, Joe Fresh, dosáhla věhlasu jak ve své zemi, tak po celém světě. Společnost začala fungovat s jednoduchým posláním: „Fresh fashion at fresh prices“ (Svěží móda za svěží ceny – pozn. překl.). Fungovalo to skvěle i jako marketingový slogan.
Hnací silou společnosti Joe Fresh byl Joe Mimran, kanadský podnikatel, jehož zkušenosti ve světě módy sahají až do roku 1976. Joe miluje jednoduchost, a to nejen v módě, ale i ve způsobu, jakým vede svůj byznys. Firma se zrodila v době, kdy se kanadská sekce Weston family (jejíž řetězec supermarketů Loblaws dosahuje ročního obratu 35 miliard dolarů) obrátila na Joea s nápadem prodávat jeho oblečení ve svých supermarketech.
Skupina Weston family toužila mít Joea na své straně, aby pro ně sváděl bitvu s největším protivníkem, řetězcem Walmart. Ukázali mu některé kousky oblečení, které prodával Walmart, ale Joe neměl zájem. Nechtělo se mu utkat se tváří v tvář s obřím prodejcem. (str. 28)

 

Vyhrajte knihu Myslete jednoduše

Lámete si hlavu s tím, jak konečně dosáhnout úspěchu? Už nemusíte, stačí si otevřít knihu Kena Segalla a inspirovat se příběhy těch, kterým se to podařilo. Klíčem je začít myslet jednoduše, a jak na to, to vám ukážou příklady metod a filozofií nejúspěšnějších firem z různých odvětví. Zaujměte zákazníky a odlište svoji značku od konkurence, jedině tak totiž může na trhu přežít.

Ve spolupráci s nakladatelstvím BizBooks patřícím pod společnost Albatros Media vám navíc přinášíme soutěž, ve které tři z vás mohou knihu Myslete jednoduše vyhrát. Stačí, když u soutěžní otázky vyberete jedinou správnou odpověď ze tří možností, a výhra může být vaše. Hodně štěstí!

Soutěž o knihu Myslete jednoduše
probíhá od 15. do 28. září 2016.

Náš tip pro ty, kteří tuto soutěž ještě moc neznají: Netipujte na začátku soutěže příliš vysoko! Jednou denně můžete své tipy upravovat a zvýšit tak šanci na výhru.

Související soutěž

Soutěž o 3 knihy Myslete jednoduše

Doporučení:
Share

Související knihy

zobrazit info o knizeMyslete jednoduše
Jak chytří porážejí komplikovanost

Segall, Ken

BizBooks, 2016

Zasoutěžte si o inspiraci pro vaši cestu k úspěchu - DISKUZE

Počet reakcí: 1
  1. MarketaP napsal:

    Dobrý den,
    kniha dnes v pořádku dorazila :)
    Moc děkuji za výhru
    Markéta :)

Napsat komentář