Získejte návod, jak udělat co nejlepší první dojem

prvni-dojem-perex
První dojem je důležitý a ovlivňuje nejen to, jaký názor si na vás lidé udělají, ale mnohdy i úspěch či neúspěch obchodního jednání, pohovoru nebo rande. Naučte se, jak na ostatní zapůsobit nejen vzhledem, ale i charismatem či řečí těla.

Nepromarněte šanci udělat první dojem

Udělejte ten nejlepší první dojem! Tipy a rady od lektorky módní etikety a známého herce

První dojem rozhoduje o vašem úspěchu či neúspěchu. Vzniká během pár vteřin při seznamování a ovlivňuje, co si o vás lidé pomyslí.

Zkušená dvojice lektorů vám vysvětlí pravidla etikety, komunikace i vystupování, a hlavně vás naučí, jak být sami sebou. Jan Čenský vás seznámí s řečí těla, jež často řekne víc, než byste si přáli. S Lenkou Bernardes se naučíte pracovat se svým charisma a pochopíte jednoduché principy práce se svým šatníkem.

 

První dojem

Nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem

Autoři: Jan Čenský, Lenka Bernardes da Silva

Vydalo: nakladatelství BizBooks
Počet stran: 240
Vazba: pevná bez přebalu
Vydáno: 10/2018
ISBN: 978-80-265-0811-3

Přečtěte si více o knize První dojem, kterou do soutěže věnovalo nakladatelství BizBooks patřící pod společnost Albatros Media. A nezapomeňte si stáhnout ukázku.

BizBooks_Albatros-Media

Nakladatelství BizBooks publikuje knihy, které se zabývají aktuálními tématy a novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a ekonomie. Knihy s touto tematikou začalo nakladatelství vydávat v druhé polovině devadesátých let pod hlavičkou bývalého Computer Pressu, samotná značka BizBooks vznikla v roce 2012.

Albatros Media, a.s. je mediální společnost a největší knižní vydavatelství v ČR. V návaznosti na tradici sahající až k roku 1949 společnost vydává více než tisíc knižních titulů ročně. Skupina zaštiťuje knižní nakladatelství Albatros, CooBoo, Plus, Motto, XYZ, Edika, BizBooks, CPress, Computer Press, Management Press, B4U Publishing, Fragment, partnerský projekt Edice České televize a nakladatelství elektronických knih eReading.

 

Ukázka z knihy

V dnešní době lze vybírat z nespočtu salónů, ale narazit na toho „vašeho“ kadeřníka může chvíli trvat. Zpravidla se setkáte se dvěma typy.
Jedni vytvoří účes jako z módního katalogu, který je velice moderní. Nepřemýšlí však o vás jako o osobnosti a pracují pouze s vašimi vlasy. Účes je velmi líbivý a každý ho chválí. Bohužel reakce směřuje pouze na práci kadeřníka, jehož výtvor je sice krásný, ale může zbytek vašeho já zcela zastínit.
Druzí se snaží přemýšlet o vaší osobnosti, kterou účesem potrhují a dotvářejí. Takový kadeřník bude řešit nejen vlastnosti vašich vlasů, ale také tvar obličeje, tělesné proporce, styl oblékání a životní návyky. Energickou osobnost podpoří výraznou barvou, stejně jako jemnou duši nebude nutit do zářivého melíru, i kdyby se k barvě pleti hodil sebevíc. Na práci tohoto kadeřníka obvykle okolí reaguje slovy: „Sluší vám to.“ A o to přesně jde, protože účes je pouze doplňujícím článkem v osobní image, stejně jako oblečení nebo make-up. (str. 24)

 

O autorech

Málokdo ví, že kromě divadla, televize, dabingu a moderování se Jan Čenský věnuje též lektorské práci v oblasti komunikace a rétoriky. Dostal se k tomu celkem náhodou, když jej kolega požádal, zda by za něj „zaskočil“ na školení do České národní banky. Z jednoho dne se stalo 15 let a za tu dobu měl možnost školit posluchače z různých odvětví finančnictví, bankovnictví a obchodu. Vše, co na svých školeních předává, jsou jeho vlastní zkušenosti, které sám nasbíral. Jsou pravidla, která fungují jak pro herce, tak pro obchodníky.
(Zdroj informací: společnost Albatros Media)

Lenka Bernardes získala hned po maturitě příležitost stát se jako produkční součástí velkého světa módních přehlídek a neváhala ani minutu. Postupně objevovala kouzlo tohoto průmyslu a vzdělávala se ve všech aspektech módy od materiálů, přes střihy, barevnou typologii až po celkovou image. To předává i svým klientům, kterým pomáhá s tvorbou jejich vlastní image, oblékáním i společenským chováním. Díky práci produkční poznala Jana Čenského, který je nyní jejím kolegou. Spojili síly a vytvořili semináře na téma image a vystupování.
(Zdroj informací: společnost Albatros Media)

 

Vyhrajte knihu První dojem

Šanci udělat na někoho ten nejlepší první dojem máme jen jednu, a pokud ji nevyužijeme, je velmi obtížné přimět daného člověka poupravit názor. Pokud vás čeká důležité setkání a nejste si jisti, zda dokážete pozitivně zapůsobit, nechte se poučit od herce a lektora v oblasti komunikace a rétoriky Jana Čenského a Lenky Bernardes da Silva, která vám pomůže v oblasti image, oblékáním a etikety. V jejich více než dvou set stránkové publikaci na vás čeká mnoho užitečných rad a tipů.

Ve spolupráci s nakladatelstvím BizBooks patřícím pod společnost Albatros Media vám navíc přinášíme soutěž, ve které tři z vás mohou knihu První dojem vyhrát. Stačí, když u soutěžní otázky vyberete jedinou správnou odpověď ze tří možností, a výhra může být vaše. Hodně štěstí!

Soutěž o knihu První dojem
probíhá od 6. do 19. listopadu 2018.

Náš tip pro ty, kteří tuto soutěž ještě moc neznají: Netipujte na začátku soutěže příliš vysoko! Jednou denně můžete své tipy upravovat a zvýšit tak šanci na výhru.

Související soutěž

Soutěž o 3 knihy První dojem

Doporučení:
Share

Související knihy

zobrazit info o knizePrvní dojem
Nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem

Čenský, Jan – Bernardes da Silva, Lenka

BizBooks, 2018

Napsat komentář