Ještě lepší copywriting

Anna Salova_Kreativni copywriting
Zajímáte se o copywriting a rádi byste se v něm zlepšili? Pak je tu pro vás 33 zajímavých tipů pro ještě úspěšnější a nápaditější copy od zkušené autorky Anny Sálové.

Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí.

 

Kreativní copywriting

33 inspirací pro ještě lepší copy
Autorka: Anna Sálová

Počet stran: 264
Vazba: brožovaná
Formát: 150×150 mm
ISBN: 978-80-251-4909-6
Doporučená cena: 399 Kč

Knihu Kreativní copywriting vydalo nakladatelství Computer Press.

 

Ukázka z knihy

Značky často jedou podle hesla „více je lépe“ a zahlcují nás informacemi o funkcích a vlastnostech produktu. Mediální prostor je tak doslova zaneřáděn různými sděleními. My a Marty ale tušíme, že by tomu mělo být přesně naopak– méně je více. Výzkumy potvrzují, že když komerční sdělení obsahuje příliš mnoho elementů, nepodporují se, ale navzájem mezi sebou soupeří o vaši pozornost a porozumění. Samostatně přitom tyto elementy mohou
působit nezajímavě, nejasně a mimo mísu.
Komplexita možností a boj o naši pozornost způsobují, že nakonec reklamním sdělením věnujeme ještě méně času než dříve, jsme nepozornější, a co víc, nakonec zůstáváme paralyzováni volbou z tolika možností. Proto už nyní firmy nebojují primárně o zdroje, ale bojují proti zdi, kterou jsme obestavěli naši mysl proti reklamám. Společnosti už nejsou šéfem situace, jsou to zákazníci s jejich „označenými krabičkami v mozku“ – sděleními, která považovali za důležité a uložili si je. (str. 124–125)

Stáhněte si celou ukázku.

 

Anna Sálová

Anna Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes pět let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1.cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy.

Informace byly čerpány ze stránek společnosti Albatros Media.


Renomované knižní nakladatelství počítačové literatury a titulů z oblasti digitální fotografie s tradicí od roku 1994 je dominantním leaderem na trhu v oborech počítačové literatury a digitální fotografie. V současné době nabízí Computer Press více než 1400 knižních titulů, které pokrývají kompletní spektrum počítačové problematiky od začínajících uživatelů až po knihy pro IT profesionály. Nakladatelství je součástí společnosti Albatros Media.

Doporučení:
Share

Související knihy

zobrazit info o knizeKreativní copywriting
33 inspirací pro ještě lepší copy

Sálová, Anna

Computer Press, 2018

Napsat komentář